ΑΡΧΕΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ (ΕΔΩ)... ΚΙΒΩΤΟΣ

Ξεπουληθήκατε στο Γιουσουρούμ για ένα ζουμ....Για ένα ζουμ...


 Ξεπουληθήκατε στο Γιουσουρούμ για ένα ζουμ...Για ένα ζουμ...
"Πέσε ρε, έχουμε και δουλειές"..."Δεν πέφτει. Σιγά μη πέσει"... "Τζάμπα άφησα αφάγωτους τους γύρους μου. Δεν έπεσε τελικά να τον τραβήξω με το κινητό μου"... 
Άλλος τη στιγμή του γεγονότος έλεγε ότι "ο τύπος είναι λαθρομετανάστης. "Πέσε ρε ξεφτιλισμένε αν σου βαστάει. Πέσε να γλιτώσουμε. Ένας λιγότερος στη χώρα μας"... 
"Μπα μωρέ. Πρεζόνι είναι. Τελειωμένος είναι. Έχει πάθει αμόκ λόγω στέρησης. Εγώ λέω πως θα πέσει. "Πέσε ρεεεε".....








Ο άνδρας από πάνω φώναζε πως είναι τοξικομανής. Την Πέμπτη του έκλεψαν το πορτοφόλι, που είχε μέσα όλα του τα χαρτιά.
Είχε μεταβεί το βράδυ της Πέμπτης, στο Α.Τ. Ομόνοιας, προκειμένου να δηλώσει την κλοπή του πορτοφολιού του, μέσα στο οποίο είχε ταυτότητα, πιστωτικές κάρτες και χρήσιμα έγγραφα.
Ωστόσο, του συνέστησαν να περάσει την επομένη το πρωί. Όπως και έπραξε, πλην όμως συνάντησε την αδιαφορία των αρμοδίων.
«…Δύο ημέρες τώρα πηγαινοέρχομαι στο τμήμα της Ομόνοιας για να τους πω ότι μου έκλεψαν το πορτοφόλι με όλα μου τα χαρτιά. Κανένας, όμως, δεν μου έδινε σημασία. Αγανάκτησα με την αδιαφορία και ανέβηκα εδώ πάνω μήπως και μου δώσει κάποιος λίγη σημασία». Αυτό επαναλάμβανε συνεχώς ο άνδρας.

Στο σημείο  πήγαν διαπραγματευτές της ΕΛ.ΑΣ. και τελικά τον έπεισε να κατέβει με ασφάλεια ο αστυνομικός διευθυντής Ηλίας Αλεβιζόπουλος, ο οποίος ανέβηκε στο γερανοφόρο όχημα της πυροσβεστικής και μετά από διάλογο που είχε με τον άνδρα για πάνω από δύο ώρες, τον έπεισε να κατέβει με ασφάλεια.

Αυτή η ιστορία, λοιπόν, με έκανε να παραφράσω λίγο το Γιουσουρούμ του Νικόλα του Άσιμου.  Ντρέπομαι για λογαριασμό των από κάτω. Πόσο πιο κάτω πια... Στην κοινωνία του θεάματος, της ξεφτίλας, της ψευτιάς...

Και τους το αφιερώνω...με τη φωνή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

"To Blog του Ναυαγού" προτείνει...

ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΙΒΩΤΟΣ 2008-2010 (ΜΕΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ...ΣΤΑΘΜΟΣ)