ΑΡΧΕΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ (ΕΔΩ)... ΚΙΒΩΤΟΣ

Ροδίτης: «Φοβήθηκα τον Αλβανό όταν τη χτύπησε με το σίδερο γι’ αυτό δεν την έσωσα»


Ο ηλικίας 21 ετών  Ροδίτης κατηγορούμενος παρουσιάζει -όπως αναμενόταν εξάλλου- την ακριβώς αντίθετη  εκδοχή από του 19χρονου για το τι συνέβη τη μοιραία νύχτα με την άτυχη φοιτήτρια.

Με την κατάθεσή του είναι κυριολεκτικά σαν να ακους ακριβώς όσα άκουσες και από τον 19χρονο, αλλά  απο την ακριβώς αντίθετη σκοπιά. Λείπουν όμως ο αυθορμητισμός της κατάθεσης του 19χρονου -που κατέθεσε αμεσως-  αλλά και οι φρασεις που ο μικρός είπε ότι έλεγε το κοριτσι. Ο  Ροδίτης θέλει να πείσει ότι θεωρουσε το κορίτσι ήδη νεκρό «απο τα χέρια του Αλβανού» και υποστηριζει ότι δεν την έσωσε επειδή…. φοβήθηκε για τη ζωή του...



Ο Ελληνας δεν είχε μιλήσει αρχικά στο Λιμενικό αλλά ουτε και αργότερα έδειξε να θέλει να συνεργαστεί, ίσως επειδή τον συμβούλευσαν οι γονείς του να μη μιλήσει καθόλου χωρίς δικηγόρο, ενώ ο 19χρονος μίλησε εξαρχής και με πολλες λεπτομέρειες. Ο Ροδίτης αρχικά έλεγε ότι δεν είχε καμια ανάμιξη και εν συνεχεία, αφου μίλησε διεξοδικά  με τους δικηγόρους του και ενημερώθηκε για όσα υποστήριζε ο συγκατηγορούμενός του, τα «έριξε» όλα στον 19χρονο. Το μόνο σημειο που διαφέρουν οι καταθέσεις τους  είναι ότι ο 19χρονος ανέφερε όλα όσα έλεγε το κορίτσι μέχρι τέλους παρότι δεν τον συνεφερε διόλου, να αναφέρει δηλαδή τις εκκλήσεις της. Ο Ροδίτης ομως την παρουσιάζει βουβή….

Οι γονείς του -που έχουν κατάστημα εστιασης-  όταν πρωτοαναζήτησαν για κατάθεση ή ανακριση οι Λιμενικοί τον γιο τους, τον έκρυψαν. Είπαν ότι ήταν σε ένα ξυλουργείο και εν συνεχεία καπου αλλού. Προσήχθη ο πατέρας και μετά απο αρκετές ώρες εμφανίσθηκε ο γιος. Είπε ότι δεν θα μιλήσει χωρίς την παρουσία των δικηγόρων του και ότι «δεν έκανε τίποτα».

Εις βάρος του Ροδίτη πάντως λειτουργεί  και το παρελθόν του. Υποστηρίζει ότι δεν προστάτεψε το κορίτσι καθώς  … φοβήθηκε τον 19χρονο επειδη ήξερε πολεμικές τεχνες και.. «ήταν και Αλβανός». Ομως και  ο ίδιος ήξερε πολύ καλά απο πολεμικές τέχνες. Εξάλλου πήγαινε στο ίδιο γυμναστήριο με τον 19χρονο. Εχει  προκαλέσει δε στο παρελθον αρκετά επεισόδια. Οταν προκάλεσε τροχαίο και εκκρεμουσε το δικαστήριο για τις αποζημιωσεις, έπιασε απο το λαιμο το δικηγόρο του αντιδίκου του και τον σηκωσε στον αέρα.

Σύμφωνα με τον Ελευθέριο Παυλή, διευθυντή στο ΕΠΑΛ Αρχαγγέλου, ο νεαρός  είχε μείνει από απουσίες και τον Μάρτιο του 2013 σταμάτησε το σχολείο.Προτου γίνει αυτό όμως ειχε σημειωθει επεισόδιο:

«Μια βραδιά είχαν μαχαιρωθεί έξω από το σχολείο με έναν Αλβανό. Κάλεσα την αστυνομία και πήγαν αυτόφωρο και οι δύο. Είχα καλέσει τότε τους γονείς του Έλληνα. Θεωρούσαν ότι το παιδί τους ηταν μια χαρά. Δεν δέχονταν ότι μπορεί να είχε κάνει κάτι κακό. Είχαν μια παθητική στάση απέναντι σε όλα», λέει ο διευθυντης του ΕΠΑΛ

Πέρσι κάνοντας σούζες σε κεντρικό δρόμο στους Πεύκους της Λίνδου με τη μοτοσικλέτα του, ο νεαρός μπήκε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε με μοτοποδήλατο που οδηγούσε ο Χρήστος Κελλετζιάν, πρωταθλητής πολεμικών τεχνών. Ο Κελετζιάν χρειάστηκε πολλες επεμβάσεις για να ξανασταθεί στα πόδια του και έχει κάνει αγωγή εναντίον του Ροδίτη. Μπορει να επροκειτο για σύμπτωση,  ομως    λίγες μέρες πιο πριν ειχε τσακωθεί με τον Κελετζιάν σε μπαρ της περιοχής. Συγκεκριμένα ο Κελετζιάν που εργαζόταν τα καλοκαιρια ως «μπράβος» σε μπαρ, ειδε τον νεαρό μεθυσμένο και να βριζει και τον έβγαλε έξω απο το μαγαζί.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ

Στην καταθεση που έδωσε ο Ροδίτης, αναφέρει τα εξής:

«Λυπάμαι για ό,τι συνέβη στην κοπελα, αλλά ο συγκατηγορούμενός μου ψεύδεται ασυστόλως.  Παρουσιάζει ως δικές μου πράξεις τις δικες του για να απαλλαγεί απο τις ευθύνες του. Εκεινο το βράδυ ο 19χρονος με ρώτησε αν ειχα διαθέσιμο το εξοχικο στους Πεύκους και αν μπορούσα να φέρω το αυτοκινητο μου να πάμε με μια κοπέλα εκεί. Μου είπε οτι «η κοπέλα ειναι εντάξει και δεν έχει προβλημα να είμαστε τρεις». Πράγματι πήρα το επαγγελματικό αυτοκίνητο του πατέρα μου και την πήραμε απο το σπίτι της, η κοπέλα ως συνοδηγός και εγώ στην καρότσα, οδηγούσε ο 19χρονος. Ηπιαμε ένα ποτό με την κοπέλα, εκείνος όχι. (Παρεμβάλλονται λεπτομέρειες ερωτικών πραξεων που δεν αναφέρονται για να μη θιγει η μνήμη της νεκρής κοπέλας) Στη συνέχεια η κοπέλα εκανε ένα σχόλιο ότι εγώ ήμουν καλύτερος  και εγώ γέλασα, αλλά εκείνος έπαθε  υστερία και, βρίζοντάς την, της τράβηξε δύο δυνατές γροθιές στο πρόσωπο και η κοπέλα έπεσε κάτω ζαλισμένη. Έσκυψε και την έπιασε από τον λαιμό και την έσφιγγε και της χτυπούσε το κεφάλι κάτω. Όπως ήταν σκυμμένος, είδε το ηλεκτρικό σίδερο, και το έπιασε και τη χτύπησε με μανία στο πρόσωπο. Εγω ημουν σε κατασταση σοκ και του φώναζα «σταμάτα θα τη σκοτώσεις» αλλά εκείνος ήταν εκτός εαυτου Φοβήθηκα πάρα πολύ γιατί δεν τον ειχα ξαναδει σε αυτή την κατάσταση  Η κοπέλα     παρέμενε ακίνητη και δεν αντιδρούσε. Σε κάποια στιγμή τον τράβηξα πίσω και τον ρώτησα τι έπαθε και τη χτυπά και τότε αυτός μου είπε “καλά να πάθει η κ…α, εμένα δεν θα μου πει ότι μαζί σου πέρασε καλύτερα”. Του λέω “πρέπει να ειδοποιήσουμε ασθενοφόρο” αλλά εκείνος μου είπε ότι η κοπέλα δεν ζει και να  μην τολμήσω να ειδοποιήσω κανέναν γιατί «αυτός δεν θα πάει φυλακή γι’ αυτήν» και ότι αν μιλήσω «θα με καθαρίσουν οι συγγενείς του». Του είπα ότι αυτο το σπιτι ειναι της οικογένειάς μου και φέρω ευθύνη και πρέπει να ειδοποιήσουμε καποιον  «Η κοπέλα έφυγε» είπε, εννοώντας ότι ήταν νεκρή, «δεν μπορεί να βοηθησει κανείς».  Πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και ειπε να την πάμε κάπου απόμερα και την τύλιξε σε ένα σεντόνι. Είπε ότι καλά θα έκανα να τον βοηθήσω.  Εκείνος οδηγούσε. Οταν φτάσαμε στα βράχια νόμιζα οτι θα την άφηνε εκεί, αλλά την πέταξε στη θάλασσα. «Αυτό ήταν, τώρα ξέχασέ το και μή μιλήσεις σε κανένα. Ό,τι έγινε, έγινε», μου είπε. Πήρε μετά απο το σπίτι  τα πράγματά της και το σιδερο και τα πέταξε, δεν ξέρω πού. Είπε ότι πρέπει να καθαρίσουμε.  Γυρισαμε μετά στη Ρόδο χωρις να μιλήσουμε. Ήταν απόλυτα ψυχρός και απόμακρος κι εγώ είχα φοβηθεί πολύ, γιατί μου είχε αφήσει υπονοούμενο ότι αν δεν κάνω ο,τι λέει, θα έχω την τύχη της κοπέλας. Επειδή είναι γνώστης πολεμικών τεχνών και ήταν και απο την Αλβανία,  φοβήθηκα. Μέχρι και σήμερα είμαι σε κατάσταση σοκ και όλα μου φαίνονται σαν εφιάλτης. Ολα έγιναν τόσο αστραπιαία που δεν μπορεσα να αντιδράσω. Μετά τα χτυπήματα στο κεφάλι της κοπέλας ήμουν βεβαιος ότι είχε πεθάνει. Δεν μπορεσα να τη βοηθησω επειδή αιφνιδιάστηκα και φοβήθηκα. Δεν χτύπησα ποτέ την κοπέλα. Η ιατροδικαστική έκθεση επιβεβαιωνει  τα λεγομενά μου, αφου δείχνει πόσο σοβαρά ήταν τα τραύματα στο κεφαλι της και οτι θα απεβίωνε ακόμα κι αν δεν είχε πνιγεί.   Μάλιστα επειδή ο συγκατηγορούμενος μου συνεχίζει την εγκληματική του συμπεριφορά, προσπαθώντας να μετακυλήσει τις πράξεις του σε εμένα, ζητώ να εξεταστεί το ηλεκτρικό σίδερο αλλά και ο ίδιος προκειμένου να διαπιστωθεί αν είχε πιει όπως ισχυρίζεται και τι ουσίες λαμβάνει. Εχω αδελφή 11 ετών και δεν θα χτυπούσα ποτέ κοπέλα.».
https://www.presspublica.gr/roditis-quot-fovithika-ton-alvano-otan-ti-chtypise-me-to-sidero-gi-ayto-den-tin-esosa-quot/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

"To Blog του Ναυαγού" προτείνει...

ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΙΒΩΤΟΣ 2008-2010 (ΜΕΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ...ΣΤΑΘΜΟΣ)